Norgesmestere i kundeopplevelse

12.06.2018   Oslo/Video
| |
woman-against-yellow-wall.jpg
Sted:
Oslo
Lokale:
KPMG huset Sørkedalsveien 6 Oslo Video-overføring
Varighet
12.6.2018 kl.08:30 12.6.2018 kl.10:00
Påmeldingsfrist
12.6.2018 kl.12:00
Påmeldingsfrist er utgått
Pris
Gratis
Ansvarlig:
Markeds- og eventkoordinator
95229992

Hvilke merkevarer skaper de aller beste kundeopplevelsene i det norske markedet? Bli med på lanseringsfrokost 12. juni og få resultatene fra KPMGs Customer Experience Excellence Survey 2018!

KPMG Digital har gjort en omfattende forbrukerundersøkelse for å kartlegge hvilke norske selskaper og merkevarer som lykkes med å skape de beste kundereisene i en tid hvor digitalisering og nyskapning påvirker forventninger, behov og kjøpsadferd.

Vi har spurt over 2500 forbrukere om deres erfaringer og opplevelser hos kjente merkevarer. Resultatet er en toppliste med 50 selskaper, dyp innsikt i driverne for god kundeopplevelse og hvorfor noen lykkes bedre enn andre.

Resultatene deles 12. juni!

KPMG Digital inviterer til lanseringsfrokost hvor vi for første gang presenterer resultatene og innsikten fra undersøkelsen og gir et innblikk i verktøykassen for å bygge gode kundeopplevelser.

Vi inviterer selskapene som er med i årets undersøkelse, og andre som har ansvar for, eller er engasjert i, virksomhetens arbeid med kundeopplevelse, til en spennende morgenstund i KPMG Huset.

Program:

Toppliste, resultater og beste-praksis

Yngve Fjell, leder for Customer Experience, og Clint Sookermany, Partner og leder for KPMG Digital presenterer resultater og gir et innblikk i de viktigste driverne for god kundeopplevelse i det norske markedet.

KLP – best på kundeopplevelse

Med samfunnsansvar og kundens beste som en rettesnor for alt selskapet gjør, går KLP helt til topps i undersøkelsen. Konsernsjef Sverre Thornes  og Konserndirektør Gro Myking deler sine erfaringer, strategier og betraktninger om hva de har gjort for å lykkes.

Vinmonopolet – den gode handleopplevelsen

Vinmonopolet er kjent for å være ledende på kundeopplevelse, og havner også på topp i KPMGs kartlegging. Linn Huse-Amundsen, Leder Organisasjonsutvikling  forteller hvordan de jobber helhetlig med butikkene for å skape en god opplevelse for hver kunde som besøker Vinmonopolet.

_______________________

Videooverføring

Seminaret vil bli videooverført til utvalgte KPMG-kontorer i Norge. Du velger din lokasjon ved registrering. 

Arendal

Hamar

Kristiansand

Molde

Stavanger

Trondheim

 

Dette arrangementet er kansellert eller avsluttet!
Praktisk informasjon
Frokost og registrering fra kl. 08.00 (førene åpner).
Lag kjørerute
Tips en venn/kollega